måndag 31 augusti 2009

GÖD MÖRGÖN

04.15 vaknade jag, eller tittade på klockan. Kändes aldrig som om jag sov men då var jag vaken. Ändrade klockan till halv sex och nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra egentligen! Ska packa ned lite till, göra mat, äta frukost, är väl la det! Men vet inte vart jag ska börja!

Kommer sakna Oscar så gaaaaalet mycket, gaah! Saknar snubben redan! Damp, damp, damp! Finns det ingen mottagning där ute blir jag knäpp. Men har Torpshammar mottagning har väl alla ställen mottagning! Så svarar jag inte är det för mottagningen! Och svarar jag inte på den svarta testa den vita, mitt gamla nummer alltså! Både hänger med! Vore väl ett bra tillfälle att släppa på min ångest att vara utan mobilen men jag klarar det inte. Vill att folk ska kunna nå mig om dem behöver och jag vill kunna nå dem om dem behöver!


ADJÖC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar