onsdag 26 augusti 2009

Du vet väl om att du är värdefull...

Du vet väl om att du är värdelös, du är inte värd ett skit!
Glöm inte bort att du är värdelös och illa omtyckt för den du är!

Minst imponerade av Adams kropp, det fick vi pris för idag! En Bosönflaska, den tackar vi för! Hade två föreläsare där idag, en som tagit OS-guld som pratade mkt om friidrott och förberedelser och så. Den andra pratade mycket om vilja, tro och motivation och jag blev riktigt peppad! Men det försvann ju ganska fort!

Grät mig till sömns igår, jag börjar förstå att jag aldrig ska få träffa Mina igen. Det är så sjukt overkligt! Så åkte till Oscar för lite bubbelglädje, mys! Kommer sakna ihjäl mig på kanotgrejen nästa vecka! Jag har sådan tur när jag går till Oscar, de två senaste gångerna har hans mamma kommit med bilen så har sluppit gå den sista biten. Vidare på träning med tjejerna och ge oss bara helt fri händer så kommer det gå hur bra som helst!!

Sprang till gräsplan och sedan var det typ ingen som ville springa men jag har varit så taggad på att springa sedan hur länge som helst så jag och fyra till sprang. Så långt gick det ju bra! Men så fort det kommer in en fotboll i bilden så är jag helt jävla värdelös!

Jag borde slutat för hur länge som helst sedan, förstår inte vad jag gör kvar! Och varför jag bara inte kan sluta! Jaag suuuuuger verkligen på fotboll! Förstår inte varför jag blir kallad till varje match för. Jag är helt värdelös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar