torsdag 13 augusti 2009

Wollibolli

Har varit på Gotland i en vecka och somnade helt själv igår kväll för första gången på en vecka, inte kul! Två nätter till ensam! Har haft det underbart på Gotland, massa, massa mys, Oscar, busungar, the sims, ds, sol och bad! Okej, jag rörde knappt the sims men busungarna gjorde varsnin familj med typ fem pers i varje och byggde enorma hus.

Vädret har varit på topp, okej, det regnade lite men inte på soltimmarna! Alltså det regnade typ på kvällen och natten, inga bekymmer! Det åskade lite också men inget som störde oss inte.

Veckan gick så sjukt fort men tiden går ju fort när man har roligt! Haha, lille pojk som sparkade sig själv i ansiktet, tulle men det såg kul ut! Somliga som inte kunde bromsa cykeln och höll på att hamna i vattnet med den. Fåglar som gjorde intrång i vardagsrummet! Folk som tänkte slänga gammalt korvvatten på somliga. Ungar som trodde runda korvar var äckligare än avlånga korvar! Kenny Beginsrepliker och saker som lyser av sig själv!

Haha, jag kan börja smågarva för mig själv när jag tänker på allt! Kul har jag haft i alla fall!

Ska snart åka till jobbet, sedan är det läggdags, jobba imorgon också sedan ska jag och Thess ut med hundarna, wihoo! Sedan är det söndag, sista dagen på jobbet för sommaren, sedan är det bara poff fort som tusan till VH och in i bilen för att åka på fotbollsmatch. Sen till Tungelsta och mött upp babe! JIPPI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar