måndag 24 augusti 2009

That´s fucking teamwork!

Var på boda borg igår med Linda och Thess. Vi rockade, klarade alla banor utan 3 för det var ju fel på dem. Haha! Denna bana på bilden var det allvarligt fel på, vilket vi gick ner och sade till om, en ung kille gick och ställde sig i sista rummet som det var fel på. Problem! Vi fuskade nämligen i rummet innan och det rummet han stod i! Det ska inte gå att fuska, vi gick på marken men det funkade. Så kommer vi in till rummet där han står och kollar! Ja, nu kan vi ju inte fuska så Tessi slänger sig på lijanen och faller handlöst mot marken, mohahaha! Det tjöt rött direkt och man såg typ att han ville asgarva men höll sig. Vi klarade dock banen gången efter!!

Sedan bar det hemåt och då umgicks jag med Oscar och Filip. Sov sedan hos Oscar och blev väckt av hans mor imorse som ville att jag skulle äta frukost. In till Slussen där Paula och hennes mamma hämtade upp mig och körde till Bosön!

Det går 26 personer i min klass, vi är sju tjejer och 6 personer med mig som spelar fotboll. Det här ska bli roooligt, jag och Paula är typ yngst av alla, den äldsta är 29. Imorgon vet vi inte riktigt vad som kommer att hända, vi har fått olika bussar vi ska sitta på. Så det blir spännande!


1 kommentar: