söndag 2 augusti 2009

Surpuppor!

Ja, surpuppor är det drygaste som finns! Personer som blir sura för absolut ingenting och förblir sura i sju hundra år. Det är det mest drygaste som finns i den här världen, jag hatar när människor är så onödigt sura. Och det värsta som finns är när dem säger "Jag är inte sur" och börjar jidra, sluta vara så förbannat dryg då! Varje gång någon är sur vill jag bara sticka därifrån. Ta inte livet så jävla seriöst gott folk, lev livet för i helvete! Vet ni hur mycket ni torskar på att vara sura? För varje arg minut så förlorar man sextio sekunder av glädje!

Min gullesyster är sur just nu, detta är inte personligt om du läser detta, men gullunge du har inget att vara sur över! Kom ut och le lite med oss! Jag har torkat alla tårar, le lite, du är så söt när du ler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar