onsdag 19 augusti 2009

Det sög ju

Idag var det nära att hända något och jag vart riktigt rädd, det är en annorlunda känsla. Ska inte gå in på detlajer här inte men den paniken, räddslan och spänningen!! Spänningen var nästan roligast, just för att det inte hände något! Just då var det läääääskigt!

Hade fotbollsmatch idag, och yes jag vakna ju med en bra rygg! Fuck nu är den lika jävlig igen. Så fort jag började springa kom smärtan tillbaka! Som tur var så masserade min gulliga kompis Thess mig innan och under matchen (halvleken)! En avbytare! Så sprang runt där lite för länge, jag har knappt kunnat gå dem senaste dagarna liksom. Men sen gick det inte längre så bad om att få byta "vänta"! Åh jag började tro att dem glömt det, sådan tid tog det! Sen fick jag äntligen gå av och inte gå på planen förns vi skulle tacka.

Det är ändå rätt så skoj att lira boll men det jag tycker är minst skoj är väl just bollen. Älskar att komma dit, träffa alla och så. Men när man är så dålig som jag är på fotboll så är det inte skoj med match! Träning, skitkul! I lööööve it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar