fredag 21 augusti 2009

I'll Never Walk Without You

Har varit med världens bäste Oscar typ hela dagen med avbrott för lite träning, order från bossen! Så cyklade över till Thess och vi tog med oss Dimma och Patron ut på en runda på 6 kilometer. Sen hem till Oscar igen där han slavfallde mig, nej, han hjälpte mig med mitt RPM-program. Visade övningarna och sa åt mig hur jag skulle göra, aah vad det var jobbigt! Jag trodde jag skulle dö, en del övningar var så sjukt jobbiga och svåra! Pilatesbollen var svårast, den höll ju på att åka iväg hela tiden. Nu jävlar är jag taggad! Tre gånger i veckan, minst!

Men vi tjockade på oss med lite pizza! Fick nyss ett Carolaryck och Oscar är inte glad över detta, så ska se någon läskig film och mysa lite nu!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar