måndag 3 augusti 2009

Lucky me


LUCKY ME, jag hittade två fyrklöver igår tror jag det var, fatta lycklig jag kommer bli! Hittade en tia idag, så det var nog början på min lycka. Mitt liv går upp och ned precis somm alla andras, och nu går det lite nedför men hoppas det tvärvänder på fredag! Känns som om det kommer göra det.
Denna picture är ifrån en av dem roligaste veckorna i mitt liv, fy fan vad jag hade kul! Det var verkligen ren jävla lycka den veckan. Älskar att umgås med Cicilia, hon är så sjukt rolig, jag känner nog ingen roligare! Hon är galet knäpp och vågar gör de mest galna sakerna och kommer på dem mest galna sakerna också. Har bruden någonsin varit sådär jobbigt sur som jag hatar när folk är, neej! Alltid glad, alltid rolig, hon är min idol! Jag älskar Cicilia! Jag saknar Cicilia något så fruktansvärt. Januari, januari var sist vi sågs! Uscha, vad hemskt! Jag måste ta tag i saken nu, få en vecka av galenskap igen! Åh,vad jag saknar henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar