lördag 29 augusti 2009

IDIOTER!!

Fick sms av min mamma klockan två i natt "Skulle inte du komma hem?". Jag och Oscar låg då och sov i MIN säng och där hade vi legat sedan klockan tolv. Vaknade av ett sms imorse och sedan var vi vakna ett tag. Sedan skulle jag iväg på match!

Kommer ut ur porten och Oscars moppe är borta. VAD I HELVETE!?! Era jävla fattiga fetton, köp er en egen moppe för i helvete eller ta bussen. Jag blir så jäääävla förbannad!!! Idioter, jag hatar er så jävla hårt! Ge tillbaks moppen för i helvete!!!!! Så har cyklat runt nu och letat, jag misstänker exakt alla!!

Hade i alla fall match idag med 98:orna, samling i Tungelsta där mitt tidigare lag hade match men vi skulle typ åka när deras match började så hann inte se något. Träffa C och gullesigge innan vi åkte. Och matchen, åh, vad duktiga dem var! Så sjukt snygga mål, tyvärr blev det 2-2! Men grymt bra spelat!!!

Ska ta ett bad och försöka lugna ner mig, är jävligt arg!!! Sen ut med hundarna och Tess. Sedan får vi se vad Oscar bestämmer sig för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar