söndag 2 augusti 2009

Skulden

Buhu! Jag har storbölat igenom halva Wallander, skulden! Oj vad jag har bölat och jag har misstänkt exakt alla den dödes närhet förtutom just den som vara mördaren!!! Uscha!!

Tyckte så synd om pedofilen hela filmen igenom, läs inte detta om ni vill se filmen! Det var en pedofil som kommit ut från fängelst då en pojke försvinner tre kilometer därifrån på ett dagis. Och en av poliserna börjar genast misstänka honom och så. Så går han ut i en bod typ mitt i natten och han vägrar berätta för hans mor som han bor med vad han håller på med där ute. Och man det ser ut som om han tar foton där inne. Därför kallar polisen på flera som kommer in och där står han och gör en ljuskrona till sin mamma! Och mamman kommer ju ut och ser den, oj vad jag gräääät!

Jag tycker man ska förlåta människor, jag kanske litar och tror på människor för mycket men jag tycker att när man har fått sitt straff och tagit det, så är man förlåten! Varför ska inte denna personen kunna leva ett liv igen? Den har tagit sitt straff sen att detta land har för snåla straff det är en annan sak. Men där emot gör denne person detta igen så ska den ha hårdare straff! Men jag tycker att har man suttit av sitt straff så har man gjort det och ska inte behöva gömma sig resten av sitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar