fredag 7 augusti 2009

God mörgön

Ställde klockan på halv åtta men klockan sju gick jag upp! Kunde inte ligga kvar i sängen längre. Halv tio ska jag åka, så vad jag gör uppe halv åtta är en rolig fråga. Ska ju inte göra något? Allt är fixat? Och mor min kommer snart och fixar det jag inte fixat och har jag glömt något så är det bara en vecka och jag har faktiskt pakat för en vecka också. Jag har tänkt lite som dem gör på mitt hem man kan använda t-shirten till först ha på dagen och sedan sova i, fast jag tänkte först har man den och sedan tränar man i den!

Har med mina extreamt snygga shorts jag fick av Johanna, dem är så sköna!

Och jag får damp på dessa tangenter!!! Jag älskar min bärbara och visst är det så att man vänjer sig vid sina knappar och sin muspekare vilket gör att andras bärbara blir jätte jobbiga. Och jag hatade bärbara på Doctus.

JAG ÅKER IDAG, IDAG ÅKER JAG! Iiiiiih! Jag åker idag! TJOHO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar