lördag 1 augusti 2009

Shopping in Farsta, woho

Tog bilen till Farsta och shoppade i två timmar! Jag hade inte tänkt köpa så mycket men fel hade jag, eller mycket och mycket! Köpte ett par jeansshorts och linne på gina tricot, passade gulligt bra tillsammans, mohaha! Lite stora men helt okej, billiga var dem också! Vidare till HM där det införskaffades lite underkläder, älskar att ha matchande! Sen köptes det nog inget mer tills vi gick in på intersport och jag hittade en smidig väska att ha med sig på resande fot! Åh jag älskar min nya väska, tittade till den nyss och det glänser om den, den har värsta reflexerna. Fan vad cool den är! Den har hur mycket fack som helst, vilket jag inte tittade efter i affären så när jag kom hem vart jag chockad över hur mycket fack den hade, ettför skor också! I love it, jag älskar mina nya väska åh!! Köpte lite hårfärg på EKO också som snart inte är eko! Där köpte jag hårfärg, nu ska det fan blir jämnt och bra! Inte oragne, gult eller grön! Vad fan tänker dem som gör hårfärg med!! Vill inte bli emobrunsvart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar