fredag 14 augusti 2009

Bosön

Snart är det dags för en ny utmaning. Jag fruktade Doctus men jag längtar ihjäl mig till Bosön! Visst är jag ruskigt nervös men också väldigt, väldigt förväntansfull! Det ska bli så himla roligt, visst jag kommer leva enormt fattigt i ett år men jag hoppas verkligen det är värt det. När jag var där verkade det så sjukt roligt och alla pappar man fått hem. åh vad jag längtar! Inte långt kvar nu, långa resvägar men det har jag haft i tre år.

Andra veckan ska vi paddla kanot i fem dagar. Ser fram emot det ruskigt mycket, paddla i fem dagar och tälta i fyra nätter. Det ska bli så otroligt roligt! Doctus paddling var en katastrof så får se vilken lycklig jäkel som får paddla med mig. Haha! Och jag överlevde att tälta med Doctos och hell yeah det var i januari! SNÖ! ISKALLT! Och nu är det sommar, i och för sig, jävligt mycket mygg! Jag vill börja på en gång! NU ÄR JAG JÄTTE PEPPAD!! Idrott på schemat varje dag, jag är så sjukt peppad! Plugga massa idrott! Alla andra ämnen ser jag dock inte fram så mycket emot men nu jääävlar är jag taggad! Jag vill börja på måndag!!!!!!! Men får vänta en vecka till! Åh, vad jag är peppad!!

Lyssnar på min biggest idol LAILA BAGGE som är sommarpratare som sa något smart nyss
"Jag vill hellre försöka nå min dröm än att sitta och undra hur det hade gått"

Nu vet jag inte exakt vad min dröm är då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar