söndag 16 augusti 2009

Sandkrig

Det här har jag glömt att berätta om ju! Jag och Oscar badade och han var en sådan himla badkruka, och att skvätta vatten på en sådan det är ju enbart kul och det blir lite kallt men det gör offtast att dem springer in till stranden!

AHA! Tänkte jag och fick en strålande idé, jag kastar sand på han. För får man sand över hela sig, ja då måste man till slut doppa sig. Så jag började kasta sand, vilket han självklart gör tillbaka. Plus för mig som doppat mig var att jag gömde mig under vattnet. Smart!

Men på något sätt, precis när jag kommer upp från vattnet tror jag kastar han en sand mot mig och jag som shippar efter ny luft får alla sand i MUNNEN! Uscha, fy och blääää!

DJURVÄNNER och KÄNSLIGA LÄSARE, läs ej detta!!! Gotland är ju fullt av maneter, ofarliga sådana. Ibland är dem äckligt många bara och då kan man ju inte låta bli att kasta den på de övriga badgästerna, i ens sällskap! Det är extreamt roligt! För det säger splasch när det träffas och det sa splasch rakt i ens öga en dager, det var skoj! Dock var det för sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar