söndag 2 augusti 2009

Asgarv

Åh jag fick mig ett riktigt gott skratt nyss, att du orkar leva med dig själv! Mohahaha!

Cyklade ner till Skogås strand som Sofia så vackert kallade det när det var värsta grillgänget av äckliga drägkillar, "är det okej om vi tittar på er när ni badar" FUCK YOU, nej det är inte okej! Okej, så svarade jag inte, utan mer har ni ingen tv hemma eller! Äckelbarn! Men det var sjukt varmt och skönt i vattnet, jag bara njöt! Äntligen har jag några att åka till stranden och bada med, inte sola! Sola gör man hemma!

Nu är klockan tio över tre och jag har spelat sims från tolv till nu, mohaha! Bygde värsta huset, okej jag köpte värsta huset och möblerade det! SEX UNGAR har jag, det är så sjukt jobbigt att spela. Haha!

Jag är inte ens trött nu, ska nog se film? Nej, för de enda filmer jag har här är skräck och det tittar man inte på själv. Så vänner my life! Jag ska nog ha med mig denna lilla älskling till Gotland, om det finns el på färjan? För lite sims och film så går dem där tre timmarna himlans fort!

Nu ska jag sluta med det hära, se lite vänner, sova och sedan vakna! Måste hem till mor min imorgon och hämta lite papper och sedan åka över till Sara och hennes nya lägenhet och se hur hon och Binky har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar