onsdag 5 augusti 2009

Abooo

Tjooo bre! Har ätit mumsmat, nej pommes frites enbart, hamburgaren han kallna så slängde den! Har spelat skipbo som är världens roligaste kortspel, speciellt när Linda spelar. Pratat en massa och latjat lite på egen hand!

Status från huset just nu:
Alla tre är i samma säng!
Tessi sover
Linda sitter vid stationära datan och ser på fotbollsbilder
Jag sitter vid bär bara och tittar på allt Linda laddar upp på fejjan.

För trötta för att prata? Typ.. haha, ska jobba idager, kommer nog gå bra!

Men fattar ni att det är inte alls många dagar kvar tills jag får träffa Oscar!! Åh babe, vet att du läser det här, jag saknar dig så himla mycket!! Har längtat så länge och jag längtar fortfarande, snart, snart, snart! Ooo vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar