onsdag 5 augusti 2009

Jag älskar busshållplatser

Sprang från busshållplatsen till station eftersom bussen inte höll sin tid och noo, jag såg tåget åka. Ringde jobbet och fick sedan sitta på busshållplatsen i handen i femtio minuter för jag chansade att det kunde gått en buss en halvtimme senare. Nepp, två började dem gå två gånger! Så satt där och skrev packningslista!

Jobbade med Hedwig idag som är så himla snäll och rolig. Och det har varit så himla skönt och lugnt idag. Allt har flytit på och kvart i nio var vi klara med allt. Så sitter man på bussen och när min buss kommer in på söderbymalms bullhållplats ser jag 35:an åka därifrån. Det sög ju! Så fick sitta på busshållplatsen en halvtimme! Kul, kul! Som tur va pratade jag i telefonen med Oscar!

Nu är det väldigt få timmar kvar tills vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar