måndag 3 augusti 2009

God natt gott folk

Nu har jag tvättat all smuts i detta hus och jag har packat ned allt som är torrt, okej inte allt! Men allt som jag vill ha med, får fortsätta på torsdag morgon och då ska det grovrensas, för jag har packat hälften och väskan är full! Inte bra!

Och jag längtar ihjäl mig! Men det kommer gå fort, imorgon är det jobba dag med världens skönaste personal om jag tittat rätt, kommer gå fort! Sedan kommer mina vänner Thess, Linda och Emelie över på partaj, två av dem sover här, vad jag har hört rykten om, så vi vaknar ju upp tillsammans och sedan är det jobba kväller. God natt, god natt och upp och hoppa, packa, packa, packa! Kontrollera biljett och bla, bla, bla, bla! Jobba kväll, god natt och upp med dig det är dags att ta tåget ner till Nynäs! Tjoohooooooooo! Längtar, längtar, längtar! Efter 16 dagar från varandra får vi äntligen 6 dagar tillsammans. Och sedan ska vi vara ifrån varandra yttligare minst 2 dagar, haha, känns skönt att snubben kommer hem till Stockholm!

Och alla jag älskar bör inte lämna Stockholm längre än en vecka! Cissi efterlyses hon har inte varit i Stockholm på för länge! Kom genast hit, hit, hit! Kom hit med dig, skitunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar