torsdag 24 september 2009

Vilken dag!

Åkte till Skanstull där Naza kom och hämtade mig i hennes sjukt coola bil, bältet åkte fram av sig själv. Tyckte jag var coolt! Skolan var inte ens öppen när vi kom men efter ett tag kom vi in och spelade fotboll, det gick rövdåligt!

Åt frukost i skolan innan vi proppade in oss i Johans bil och åkte till Grönsta. Där de förberedes för Lidingöloppet. Hade orientering och det var riktigt skoj! Jag och Paula körde på riktigt ordentligt helt själva för första gången och klarade oss på 46 minuter!

I slutet skedde en liten olycka! Vi råtävla nämligen med två killar som alltid låg nära oss. I slutet står vi båda vid kontrollen och nu är det alltså först till mål som gäller! Jag stämplar dock våran lapp efter dem och ska spurta ut från en jävla buske som den var i. Och den där jävla busken var ju jävligt taggig! Så tvärnitt när jag fastnade med tröjan i de där jävla taggarna! Väl i mål, kom in efter dem pga detta. Så blödde jag om armarna!

Sen fick vi gåå tillbaka och avslutade skoldagen med idrott i samhället, så jävla intressant. OS på grekernas tid, att komma två var skam och det var en kille som tävlade och vann men dog precis när den andra killen gav upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar