torsdag 17 september 2009

Hööm!

Har ingen aning om vart jag ligger i mitt liv, alltså när tusan bloggade jag senaste!? No aning!

Just ja började böla över oboyen! Nä men ibland så blir det lite för mycket faktiskt... Släppte ju lite innan träningen och prata lite och det väcker ju tankar och sedan var det liksom droppen som föll över det där med oboyen!! Men jag skulle hellre vara utan oboy resten av mitt liv om jag fick tillbaks morfar och Mina!

Idag var det djungelfotboll i skolan, aj! Spelade mitt i skogen! Citerar Oscar "Ni har liksom värsta fotbollsplanerna och ändå spelar ni i skogen" haha, ärligt talat så stämmer ju det! Vi har tre sjukt coola fotbollsplaner, 11 mana allihopa och en är inomhus och trots det spelar vi fotboll i SKOGEN!! Ont som tusan gjorde det! Sedan hade vi en lektion där vi fick en läxa, så har lite att göra till på tisdag! Ska nog göra den nu, se idol och sova! Sovmörgön i mörgön!

1 kommentar:

  1. Vet exakt hur lätt det är att grina åt små saker, när jag förlorade Saga började ja grina åt minsta lilla fel i min varda om bussen var försen eller att maten var äcklig gjorde att jag släpte allt

    SvaraRadera