onsdag 16 september 2009

Sune

Skola idag, snabbt och enkelt!

Åkte till Fredrika och träffade Linda, drog till Rodret hämtade moppen, körde hem till mig, jag äger på att köra moppe, hämta grejer och vidare till Linda. Där gjorde hon god mat!

Hörde en hund utanför dörren och tänkte att det var Elton så öppnar dörren så står det en rottwieler, blev ju inte lite rädd när den försöker tränga sig på men det var tydligen deras morfars hund! Men sånt får man ju förvarna om!

Hade fotbollsträningar. Första ja, lite mycket snack och skitsnack, moppe till nästa, saknar att springa 3-5 kilometer innan. Sen hände lite saker men tur att vi har en snäller till tränare, så vi prata lite. Skönt! Sen var det fotboll, gick la sådär men den sista övningen var skoj, jag suger dock på att kasta bollar till folk! Det är inte min starka sida!!


Idag är det ett år sedan Sune avlivades, blir man överkänslig eller? Kom hem och oboyen var slut, började typ störtbölla! Saknar min bebis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar