tisdag 8 september 2009

Ångest

Idag har jag..
..städat rummet!
..cyklat till Thess och hämtat en väska till fotbollen.
..slängt sopor, hörde du det Thess, jag sorterade pappa, kartong och plast!
..damsugit rummet!
..gått ned med allt från paddlingen i källaren!
..fixat lite papper!
..rensat hela den stora datan!
..byt lakan!
..tittat vad som finns på alla tomma cd-skivor och band!

Så som mitt rum såg ut så är detta amazing vad jag har hunnit med! Nu är det det där sista kvar, vart tusan ska det stå någonstans!

Och den andra saken, har haft fullt upp hela dagen men nu tog det stopp, ångest gånger 342349 kom på en gång!! Det är en lite filur som gör det hela mycket värre än vad det redan är! Ingen ska ta åt sig för jag är 110% säker att denne inte läser min blogg. Sen är det en till liten filur som vägrar svara och när folk vägrar svara tror jag alltid det värsta! Sen är det en till lite filur som gör det lite lättare, tack!

"Res på dig på insidan! Nä men du säger jag orkar inte, jag kan inte! Du kan visst!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar