tisdag 29 september 2009

Nån dag kvar, inte mer

Tralalalalalaaaaaaaaaa! Jag har ingenting att göra så sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt liv. Har chansen att flytta till Norrland nu men det finns för mycket i Stockholm som håller mig kvar, framför allt min underbara pojkvän och mina finaste vänner! Så blir nog kvar i huvudstaden förutom att jag bor utanför huvudstaden, här blir jag kvar! Face it, jag älskar Västerhaninge/Tungelsta.

Ska ta mig tusan söka till polishögskolan i vår och då ska jag söka i tid. Chansen är liten att komma in men några kommer in och det kan lika gärna vara jag. Och kommer jag inte in så är det bara att söka igen. Tills dess ska jag nog jobba, jobba, jobba! Tjäna ihop mina egna pengar till en egen lägenhet och bil, det är vad som står högst upp på önskelistan. Eller hus står högre upp en lägenhet. Vet ett mysställe jag vill bo på som jag, Tess och någon mer hitta när vi blev förföljda, låter som det är värsta undangömt nu men där skulle jag kunna bo! Förut ville jag sjukt gärna ha hund, satt inne på blocket 24/7 men inte just nu!! Jag är en äkta Svensson, hus, barn, volvo och hund. Men allt det där får vänta ett bra tag, helst inte hus och bil bara! Det kan gärna komma på en gång! Man kanske borde börja spela bingolotto lite oftare! Det satsar vi på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar