fredag 25 september 2009


Tada, god mörgön! Helt död, faktiskt tröttare klockan nio än vad jag var igår klockan fyra! Drömde att jag var tillbaks i mina gamla skolor och hälsade på, hälsa på i Torpis och Brandbergen. Sjuk dröm men inget jag planerar att göra! Kul att ta med sig Sara, Johanna och Malin upp till Torpis på en tripp men vad tusan gör man där? Vad gjorde vi där? Tittade på tv, gick promenader, hade vattenkrig, gjorde inbrott! Det var ungefär det man gjorde.
Måste åka och köpa kolligeblock idag! Det har gått en månad i skolan och jag har alla papper lösa och jag har skrivit i min kalander. Inte okej!
IDAG är det först shopping då då. Ska försöka att inta handla onödigt strunt!! Sen skole! Vidare till Linda och sedan på fotbollsmatch med 98orna. Hoppas att någon förälder hittar till planen, annars litar vi helt på gpsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar