torsdag 10 september 2009

Fegis!

Jag vill ha ett par rosa jeans! Men jag börjar steget med att ha köpt en rosa klänning, ska bara våga använda den också! Hö, använde den en gång i sommar men Sigge och Carina tyckte om den av alla möjliga som nämnde något! Se om jag törs ha den imörgön!!

Men sen hittade jag en väska för 200 spänn, ingenting alltså! En som jag har velat ha, int exakt lika cool som den jag vill ha men nära inpå! Dock är den lite skinslaffs! Det var ordet jag och Cilla sade om Carolas klänning! Men min väska med lite skinslafs har ju gått sönder så varför inte satsa på stort?! Höhö! En cool människa sa till mig att väskan berättar mycket om människans personlighet! Och det stämmer ganska ofta faktiskt, har man en svart tråkig väska, ja då är man svart och tråkig! Har man en fett cool väska som LB här nedan, då är man jävligt cool!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar