tisdag 29 september 2009

Fotboll gånger två, sköj, sköj, sköj! Onda fotbollstränare som hotar med idioten, höhö. Det gick fint, fint i alla fall. Tessi var extreamt ödmjuk på våran träning för jag fick göra massa mål, jippi!

Hem till Oscar direkt efter träningen och åt mumsig korvstroganof innan idol! Sen såg vi en sådan konstig film, alltså den var beng?!? Vakna lite för tidigt för en sovmorgon men det är de värt. Så nu sitter jag och tittar på Buffy! Känner mig skit tönt som sitter hem och tittar på serie. Men jag har ju fullt upp hela tiden annars så det känns okej! Skulle jag ha så här hela tiden skulle jag skjuta mig själv, fan vad tråkigt! Hur jobbigt det än är att gå upp sjukt tidigt och plugga så är det mycket bättre än att sitta hemma hela dagen. Förstår inte.. nej nu ska jag sluta! Adjöö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar