onsdag 30 september 2009

Jädrans

Vad fort den här veckan har gått! Det är redan onsdag, ska jag vara ärlig så känns det som måndag!

Åkte till Thess och svullade damsugare innan träningen och innan dess for vi hem till Oscar en supersnabbis och hämtade allt jag glömt (lämnat) där. Okej, fotbollsskorna glömde jag första dagen men lämnade andra men bollarna lämna jag där. Körde enbart match på 98 träningen för att de skulle äta pizza efteråt som avslutning.

Vidare på träningsmatch men en tjej hade lagt sin mobil i min väska som Tessi tagit till gräsplan! Så min träningsmatch gick alltså ut på att gå från grusplan till gräsplan till värdshuset och tillbaka till gräsplan där jag tittade på matchen i tio minuter. Så det var ingen hitt!

Imorgon är det dags för skolan igen, jippi! Längtar faktiskt! Älskar Bosön! Älskar större delen av min klass! Och det är roligt plugg än så länge! Fruktar när engelska B börjar! uscha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar