onsdag 9 september 2009

Skööönt!

Möte upp Linda och åkte moppe på det mest moppade sett tror jag! Med 13 fotbollar, två väskor (tre därifrån) och västar på styret! Köre gemensam träning med killarna idag då dem var fyra stycken, så idag var det jag, Linda och Elin som körde träningen. Och dem slutade en kvart innan oss så vi körde lite fys där och vi var med på idioten, skojsigt!

Vidare till våran egna träning och sprang, vet inte riktigt hur långt, C sa att jag kunde vända vid ett ställe som jag tror är tre kilometer men följde med na upp för en backe som var grymt jobbig! Tillbaks och köra liten övning innan det blev situps, armhävningar och ryck! Den där idioten innan satt bra!!

Fick skjuts en bit och tog sedan en promenix hem, älskar att inte ha pluskort, man tvingas gå eller cykla! And I lööööv it! JA! Nu när jag är uppvärmd vad sägs om lite RPM-övningar! Nu jävlar kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar