torsdag 3 september 2009

Lucky me

Fick ett Carolaryck igen, så sitter och nördar Carolaklipp på youtube. Vilka minnen! Kommer nog aldrig glömma något av detta, det har varit sjukt roligt! Som när jag och Anna plankade in på hovet, hade inte råd att betala 700 kronor för en konsert vi redan sett, så vi tog oss in på annat sätt. Satte oss på VIP-läktaren med Perrelli, Bråding och Graaf ovanför oss, det var dem jag minns.

I Piteå kommer Carola in på scenen i gympaskor, jädrans van att se henne i högklackat så det blev en liten surprice det där. Alla dessa efterfester, då Carola försökte få oss att tro att hon drack kaffe, jo den gick vi på. Anna som höll på att riva ned alla glasen med en jacka. Vi åkte till Piteå utan hotellrum men det löste sig fint. Jag vann biljetter till Carolas jubileum och tog med mig Cissi till Malmö helt utan hotellrum men Carola är så snäller och alla fans också, så det löste sig fint! 2006 var en riktigt Carolasommar, det var skooj men jag fattar inte hur vi hade råd med allt. Pinsmaste intervjun på scenen då Hanna skämde ut mig totalt "sin lärare", haha, tack för den! Jaow. Och jag lyckades planka in på en till konsert, själv med lite hjälp av en som redan var inne i kyrkan. Den konsertern var riktigt jävla rooolig, förutom dem störiga ungarna som Carola så snällt bad mig att be dem att vara tysta! Det var skoj men det finns skojigare saker!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar