torsdag 10 september 2009

Shopping på rätt nivå!

Jag var ute efter:
PRIO 1: Ett par joggingskor!
PRIO 2: Hårfärg
PRIO 3: Materiall till skolan

Ja, man ser ju vad jag prioriterar i livet, sköööööööööönhet! Mohaha! Men nu små människor ska jag förklara, jag är redan så smart att jag inte behöver skolgrejer! Och jag är så ful att jag måste satsa på träning och hårfärg och sånt! Så är läget! Vissa födds vackra och vissa födds smarta! Jag föddes med både och! Tada!

Men jag började med ett par joggingskor, grå/vita med orange detaljer! Det fanns med rosa detaljer men jag tänkte att Tungelsta är ju orange så vi kör på orange! Jag ville verkligen ha ett par NIKE-skor, vilket dem rosa var men dem var ju extreamt fula på plus att alla jävla nike var ruskigt dyrare än mina! Men la faktiskt 700 spänn på dem, fanns bara ett par billigare och dem var lila.

Och hårfärg fick jag med mig hem, nu ska jag se ut som min största idol Laila Bagge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar