fredag 4 september 2009

Helg

På måndag börjar allvaret, då drar skolan igång på riktgit! Ser fram emot det extreamt mycket, vill ha saker att göra nu hela tiden! Slippa tänka och slippa känna efter, jag orkar inte gråta mer!

Jag kommer aldrig glömma 2009 av massa bra anledningar, jag tog körkort, jag tog studenten, jag började på Bosön, hade mitt första riktiga jobb och träffade världens underbaraste kille. Jag hade önskat att det var av dessa anledningar som jag skulle minnas 2009! Men året 2009 kommer även alltid vara det året jag förlorade min morfar och Mina, två personer som alltid funnit i mitt liv! Det är så overkligt, så overkligt!

Show must go on? Det måste ju det men det är fan så jävla jobbigt! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, imorgon är det först match med 98-tjejerna sedan är det egen match, känner inte för att spela, inte en minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar