lördag 12 september 2009

Göööd natt

Började dan med en shoppingrunda, köpte absolut ingenting! Vidare till skolan och hade träningslära, gjorde olika testar och jag har rätt mycket gratis från Doctus men samtidigt märker jag hur lite jag kommer ihåg. Sedan var det hem en stund, träffade Oscar några timmar.

Körde hem han och cykel, sölungen orkade inte cykla från Tungelsta och hem! Sedan vidare till Thess och locka hår, tårtan var god och vi hade skööööj! Finns nog lite för många bilder på mig och jag försöker liksom hitta en egen pose men det är minst tre olika poser på bilderna! Har min favoritpose efter ikväll!

Nu ska jag slockan! är sååååå trött! Börjar bli gammal, orkar inte festa så länge längre! Riktigt bra fest Thäss, grym ljudanläggning med helt okej musik, grym ibland och ibland inte, ett fett dansgolv och mycket folk! Det är inte alla fester som bjuder på det!! Grymt! Lööv ya sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar