onsdag 16 september 2009

Charam <3

Alla mina små bebisar försvinner nu en efter en men det är väl det som är det sorliga och jobbiga med att hålla på med djur. Dem försvinner fortare än oss människor och man blir så lätt förälskad!

Det är som sagt ett år sedan Sune avlivades idag och imorgon lämnar Charam världen. Han var verkligen min favoritponny fast han var vild och galen ibland. Pluttebebis!

Willow, världens sötaste minihäst alltså, han var så fruktansvärt söt! Jag och Lovisa red honom när han kom ny till Blåkulla och jag var väl rätt så lång men red den där lille skrutten ändå. Hade till och med hopptävling med han, haha, det ser extreamt roligt ut för jag är alldels för stor för honom.

Bianca, jag har såna extrema skuldkänslor! Det går inte att komma ifrån, jag känner sådan skuld eller inte skuld att det är mitt fel, för det finns inget jag kunde gjort för att ha kvar na. Men vet inte vad jag ska använda för ord!

Mina bebbar, älskar er allihopa!!

1 kommentar: