torsdag 10 september 2009

Rock on

Jag vill så mycket men orkar så lite!!

Jag vill gå till skolan varje dag och ge allt för att lämna Bosön med en fyra, jag vill ta så många extra pass som möjligt för att ha råd med att leva, jag vill träna så mycket som möjligt och jag vill träffa Oscar och mina vänner så ofta som möjligt!

Men jag orkar knappt ta mig till skolan, jag får ångest av att jobba, jag tränar två gånger i veckan och jag kan bara träffa Oscar på helgerna, om det inte bidde som det bidde den här veckan! Skolan och jobbet har jag ingen ork för alls! Men som C sa "res på dig på insidan, nä men du säger jag orkar inte, jag kan inte, du kan visst!" AHARHG! Nu jävlar taggar jag till för åtminstone skolan och träningen! Jobbet tar jag mig igenom!!!

Men hur fan ska jag kunna jobba?!? Kommer börja störtbölla på sekunden! Orkar inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar