söndag 6 september 2009

Myshelg

Har haft fullt upp i helgen vilket jag tycker är skönt när livet ser ut som det gör. Det kanske inte är det bästa sättet men jag kör på, har helst så mycket som möjligt att göra för att inte behöva tänka på allt det jobbiga men den kommer ändå.

Matchen med 98:orna, de har aldrig vunnit och möte dem som låg 2:a i serien och så lämnade vi fotbollsplan med en seger med 2-0! Åh vad bra det kändes, vår första egna match med tjejerna och det blir vinst! Härligt, härligt säger jag bara! Och när dem gjorde mål, vi tre såg nog ut som om vi vunnit VM eller något! När dem gjorde 2-0 hoppade vi, avbytarna och lagledaren runt i en ring och kramades! Det är fotboll på rolig nivå!!!

Vår egna match, aaaaaah spela typ hela med förkylning, jobbigt som attan! Men det kändes rätt bra, blev lite nytänd! Torskade dock med 1-0! Det är inte mycket!!

Åkte direkt från matchen till Oscar och när vi kommer upp till huset så vråla C att moppen är tillbaka, så Oscar har fått tillbaks sin moppe! Glada nyheter!! Fullt hus hemma hos O med tre extra kusiner. Åt taaacos, mumsfilibaba! Vandrade över till Filip och såg film, var så galet trött! Kom hem till O och såg slutet på en svensk film och början på en engelsk. Sedan efter en stund sömnade vi göött i sängen!

IDAAAAAAAAAAAAG!
Gick vi allihopa utom en ut i skogen och plockade blåbär, lingon och svamp! Riktigt mysigt men Oscar plockade enbart typ två blåbär som han stoppade i munnen! Jag och Lucas körde tävling i vem som fyllde en mugg först, jag vann två av tre gånger! Kung!

Sedan blev det blåååbärspaj! MUMS!! Bad Oscar kolla upp när tåget hem till mig gick men han visste att den gick hel!!! C körde ner oss till tåget men inte gick det något tåg inte! Förns halv gick det!! Så jag beslutade att nu går vi hem till mig! Tog en riktigt bra genväg trodde jag!! Men min sko är brunare än den brukare vara, för den är ju brun egentligen! Och byxorna är lortiga! Hamnade alltså i ett dike!!!


Nu ska jag sova, är så himla trött! Älskar er jag älskar!! Alltså dem jag brukar säga jag älskar er till, detta är till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar