fredag 31 juli 2009

Vem ger mig svar?

Jobbat kväll och åh vad skönt det är. Jag älskar att jobba kväll, iallafall när Oscar är på Gotland, när han var här i Stockholm och jobbade sög det att jobba kväll men nu är det enbart skönt, skönt, skönt! Men nu är jag hemma igener. Sitter och tittar på någon film med M. Jackson, han var ju riktigt söt ju tills han började förstöra sig själv..!

Imorgon ska det bli så skönt att vara ledig, ledig, ledig! Fram till på tisdag, aaah, sköönt, tycker det är kul att jobba men det är även så sjukt skönt att vara ledig. Sen jobba tre dagar med så himla sköna människor, och sedan GOOOTLAND! Böt till mig en till kväll idag, eller böt till mig! Hon jag jobbade med frågade om vi kunde byta och jag ställde upp. Känns värre att byta en kväll mot en dag. jag bara njuter av att få byta tvärtom, dock är det lite suktande när jag ser att dem får gå hem när jag kommer när det skulle varit jag. Men samtidigt skulle jag varit död på morgonen och önskat att ajg hade jobbat kväll.

Förstår ni det?

Mohaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar