fredag 31 juli 2009

Ha en trevlig natt

SOVMORGON! Det är jag lycklig för, jag älskar att sova ut. Okej, nu kanske visa tänker "mm.. när vi sover ihop låter du mig aldrig sova ut" ! När jag jobbar och går i skolan, hallelujah för sovmorgon! Men när det står ledigt på schemat då vill jag inte sova bort hela dagen. Men imorgon står det jobb på schemat, alltså inte ledigt vilket betyder sovmorgon! Ska faktiskt ta sovmorgon hela veckan ut tills på tisdag. Lycka, lycka, lycka, snart åker jag till Gotland! Åh vad jag har längtat och längtar! Tre timmar på Gotlandsfärjan, helt själv?! Aldrig hänt förut, jag har aldrig åkt själv till Gotland. Sitter i alla fall i saaaalongen, lyx! Vill ha med datan på just båtresan men inte på Gotland, så jag skrev fuck you datan men datan är min älskling, förlåt Oscar. Jag älskar min data, den är så underbar, lilla Tobbe, han vill mig alltid väl och har aldrig ställt till det för mig! Ja, datan heter Tobbe! Sååå jag laddar mobilen med jävligt bra musik och sedan packar jag ned Magdalena Graafs bok och så gick dem timmarna snabbt.

Det sjuka när jag åker färjan till Gotland är att jag alltid är rädd för att jag ska missa att gå av. Ni vet på bussar kan man ju somna till och åka förbi sin station, är rädd att de ska hända på färjan också. Men jag vill verkligen njuta av att sova nu, sömn är för amatören men vet ni? Jag är amatör!

Pr.1 Viksala, Div 3! I rockar monster on thääärs bänk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar