tisdag 28 juli 2009

Horungar

Tog på mig jogingskorna, träningskläderna, satte upp håret och sprang ner till Tungelsta. Där min cykel har stått sedan en tid tillbaka och det var ju snällt att ni lät den stå kvar den! Men det syns så tydligt att det är ett gäng feta personer som inte orkat gå hem som försökt sno den. Men era klena jävla armar orkade inte ta er igenom ett skruttlås från BR! Och det var ju gulligt att ni lät lufthållarna sitta kvar efter att ni tömt båda däcken på luft! Vad patetiska ni är! Och ni som garvar med ondskefull bakgrund, det är såhär att människor som har meningslösa och patetiska liv skrattar åt andras olycka!

Min int är jag bitter, jag låste upp cykeln och cyklade där ifrån. Cykeln lät bara dubbelt så mycket. Så var det en jävla brant nerförsbacke med 90 grader sväng nästan direkt efter, precis där sitter ett tonårsgäng och jag bara vägrar sakta ner farten. Så jag svänger utan luft i några hjul och med en jävla fart, de höll på att gå åt helvete men jag lyckades.

Så nu har jag sprungit fem kilometer och cyklat fem kilometer, jag är trött på min gravidmage och fettolår men mest min dåliga kondition. Så nu ska jag ta míg fan träna tre gånger i veckan tills fotbollen börjar igen. Så idag har jag tränat en gång! På torsdag ska jag springa fem kilometer och försöka få in något i helgen. Det blir perfekt!!

Nu ska jag faktiskt ut och spela fotboll!

1 kommentar:

  1. HORUNGE! Tihihi, du är rolig det är därför jag tycker om dig. Och jag håller med dig, personer som inte har perfekta liv njuter av andras olycka och går något bra för andra så måste dem trycka ner det bra till något sämre. Jobbiga människor.

    Glad att vi är vänner igen

    SvaraRadera