onsdag 29 juli 2009

Good morning

Vid tre hade jag inte somnat, vid fyra hade jag inte somnat men vid fem sov jag. Har vaknat till lite då och då men sovit tills nu och jag skulle kunna sova tre år till. Jag är så trött, jag är så otroligt trött. Men dags att gå upp för om en och en halvtimma går bussen till jobbet, okej jag kan ligga kvar i en timme. 9 dagar kvar, iiiiih! Hoppas dem går fort, fort, fort! Saknar Oscar något enormt, det var min absolut första tanke när jag vaknade första gången, tänkte smsa han men klockan var för lite i hans värld så snäll som jag är lät jag honom sova. Får väl skicka ett sms när jag åker från jobbet så kanske han har vaknat, mohahaha! När jag kommer dit ska han inte få sova längre än till kvart över nio. Ripp, rapp, julklapp fötterna på dörken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar