måndag 27 juli 2009

The sims 3

Jag har nördat mig med the sims 3 hela dagen och det är ganska roligt. Mycket roligare än det första the sims och lättare än the sims 2 tycker jag! Vet inte hur många hus jag har byggt och hur många familjer jag har gjort men nu har jag gjort min drömfamilj och drömhus, eller drömhus, det är ett bra hus! Så då vet ni det, mina simar har det bra! Fem barn! Kelly, Lucky, Pearla, Céline och Liam, precis så jag själv vill ha det. Haha! Nördvarning!

Så nu sitter jag här och har stängt ner the sims för att verkligheten bjöd på något bättre min pojkvän som tycker det är roligt att tillbringa sin sommar på Gotland kom in på msn, skönt att inte prata i telefon den här tiden på dygnet för jag somnar snart!

Imorgon eller senare idag så är det dags för lite mer verklighet, jobb, jobb, jobb! Det ska bli kul att göra något annat än the sims om dagarna. Sen är det jobb i tre dagar, ledigt tre dagar, jobba tre dagar och sedan är det ledighet som gäller! GOTLAND! Och sedan jobba en helg till sedan ledigt en vecka och sedan börjar skolan!! Ih... snart är sommaren slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar