torsdag 30 juli 2009

Hej alla fans

Jag har varit så trött hela dagen och längtade efter en sovmorgon vilket jag får imorgon. En på jobbet ville jobba dag istället för kväll så vi böööt! Sköönt, galet skönt! Älskar att jobba kväll, plus att jag får sällskap hem av Saris.

Ska snart dra in till stan och möta min lillasyster sen ska jag över till pappa i helgen, så ska packa lite, äta och sedan dra! Så får övriga familjemedlemar städa upp efter mig, mohaha.

Fick paket på posten idag, älskar min bikin! Ruskigt ful att sola i men jag gillade den annars, ingen solbikini inte! Mer en bad men det är det som är roligast, jag tycker det är så jävla drygt när man ska åka och bada men att man ligger på stranden 3/4 av tiden, då kan man väl fan ligga hemma och sola. Ska man åka och bada ska man komma dit, byta om, bada, kanske äta lite och sola en kvart sen bada för fan tills man ska hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar