tisdag 28 juli 2009

Rädda djuren!

Nu var det så ikväll att det kom in ett oinbjudet djur i mitt rum. Jag tog första bästa mapp och började jaga den men så lätt gav den inte upp. Så jag tänkte, okej jag ger den en chans att överleva! Så jag öppnar fönstret tar ner myggnätet och försöker fösa den mot fönstret men den verkar inte veta vad samarbete betyder! så för i helvete jag gav den ju ett val ni har ingen rätt att döma mig! KASTA FÖRSTA STENEN DEN SOM ÄR UTAN SYNDER! Jag ångrar ingenting! Jag är ledsen om jag skadat eller sårat nån men jag ångrar ingenting! Jag försökte göra mitt bästa, försökte handla väl emot min bästa som inte handlat väl mot mig, nej ingen mening med att gräma sig!

Och jag känner mig som cool som vet vad den röda texten står för! Det kära barn ska jag lära er, det sägs att Jesus leve förut ju, och då var det en kvinna som gjort något dumt har jag för mig, så då kastade de onda människorna sten på na! MEN DÅ KOM JESUS! Och sade något med kasta första stenen den som är utan synd! Ungefär så gick det till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar