fredag 31 juli 2009

Tjaaaaaaaaaa BA!

Sovmorgon my as! Mina systra kom in stup i kvarten och väckte mig. Men nu gick jag nyss upp och åt frukost, mumsigt! Ska bara byta om och sedan njuta lite av solen och så vandra iväg till Dalarö. Yes, jobba ikväll och sedan är det ledigt, ledigt, ledigt! Sen ska det jobbas, dag, kväll, dag. Där mellan dagen och kvällen är det the för lite Linda och Thässie löööv! haha, jag börjar asgarva varje gång jag skriver Thässie!

FÖR ATT, jag skulle skriva ett sms från Tessi till en i vårat lag. Så jag skrev "Hej det är Thässie (Tessi)" mohaha, och skickade iväg det! Vilket Tessi såklart inte fick veta men sedan när hon skulle läsa vad vi hade skrivt vart hon UTSKÄMD!

Tjotjo, en timme kvar tills jag ska dra! Jag älskar att jobba kväll, det är så mycket skönare än att jobba dag! För det första älskar jag inte att gå upp sjukt tidigit!

Adjöööcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar