måndag 27 juli 2009

Johan Palm för fan!

Jag förstår de tjejer som skriker när dem ser Måns och typ E.M.D! De är riktigt fräcka ju, inte för att jag tycker de är världens snyggaste killer me nde ser ju bra ut alla fyra. Och alla fyra sjunger bra och den där Måns är galet rolig! Så Måns är min favorit och trots att alla driver med dessa små fans så är jag benägen att hålla med dem. Men Johan Palm, alltså seriöst? Vad gör att tjejerna grina när dem ser honom? Han är ju inte snygg någonstanns, inte ens lite! Och sjunger han bra, nej inte speciellt! Jag förstår inte, jag förstår inte! Började tänka på detta när jag såg Lotta på Liseberg (jag jobbade, då tittar man på sånt)! Bara för det så kom Måns i högtalarna nyss, tittar på klipp från Diggiloo, åh vad jag garvar! Jag ska skaffa en popcornfrisyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar