tisdag 28 juli 2009

Göd mörgön

Somnade två i natter och vaknade typ nyss och har typ drömt om O exakt hela natten men allt var helt annorlunda och dem hade en hund, en golden! Åh den var så sööt! Men så vaknar man upp och det är fortfarande tio dagar kvar tills vi ses. Tio dagar är hur många dagar som helst för det har bara gått sju dagar, sju dagar det är alltså lika långt kvar PLUS några dagar! Nej, nej, nej! Får hoppas dem här dagarna går ruskigt fort. Fort. Fort. Fort. Fort! Men jag tror det går ganska så fort. För nu är jag ledig idag, jobbar tre dagar i rad, är ledig tre dagar i rad och då åker jag till pappa. Och sedan är det jobb tre dagar i rad igen och sedan är det Gotland, Slite och Oscar!

Idag ska jag ta mig tusan träna, springa ner till Tungelsta och se om cykeln står kvar och ta den tillbaks kanske, om den finns kvar vill säga! Åh jag orkar inte om den inte står kvar eller om luften är ur eller något sånt. Då ska man behöva leda tillbaks den!?!?!?! Jag har en plan! Men den tar vi inte hära! Ska först upp och äta lite frukost och sedan dra ut, ut, ut och träna! Tjoooohooo! Hitta cykelnyckeln först kanske!

1 kommentar: