tisdag 28 juli 2009

Svensson for life

Konditionsnivån är inte på topp hos någon av oss. Vi tar det en annan dag alltså. Så nu sitter jag och ser Hey baberiba, jag saknar min guldkorn! Kan alla bara stanna i Stockholm? Kan folk som bor för mycket Norr ut flyta till Stockholm? KOM HIT MINA UNDERBARASTE!!

Så sitter och Svenssonnördar mig på blocket! Villa, två barn, hund och volvo! Neej inte precis! Villa, hund och bil, ja tack! Ungarna kan vänta och någon volvo vill jag inte ha!!

Hittade jag någon lägenhet?

Nej! Det finns enbart två ställen i hela Sverige jag vill bo, Västerhaninge eller Tungelsta! Ingen annanstanns, inte Handen och absolut inte Jordbro. Det är bara dem ställena jag vill bo på. En fyra och femma fanns och det är ju lagom, ett vardagsrum, ett sovrum, ett träningsrum, en fet jävla garderob och arbetsrum! Perfekt! Lagom för mig!

Min volvo då?
Nej nej nej, någon volvo vill jag inte ha. Feta saker ska det vara! Jag vill ha en HUMMER!

Okej, jag kanske inte vill ha en rosa, en svart vill jag ha men den rosa var lite coolare att lägga upp här! En hummer, jeep eller land rover. Ingen jäkla volvo här inte, okej jag tar första bästa bil om chansen kommer. Men en hummer står högst på listan!

Och hundar ska vi inte ens gå in på, jag vill ha varenda hund! Men inte just nu! Ska ha fast jobb och hus först, inte lägenhet, hus!

Nu har jag nördat mig lite väl många dagar! Haha, jag älskar mitt liv!!

1 kommentar: