tisdag 28 juli 2009

Jag är jätte peppad

HAAAJA! Nu har jag lirat lite fotboll, tjo-ho! Äntligen fick jag lira lite amatörfotboll, okej Tungelsta IF är inte proffs men det här var mer på min amatörnivå än Tungelsta. Så idag fick jag äntligen briljera, haha! Om vi hade haft en domare hade vi nog haft många utvisningar men vi hade i alla fall otroligt roligt, i alla fall jag! Och alla skrattade exakt hela tiden så jag tror nog resten också hade kul. Jag är lite småstolt över er allihopa, att ni slutat med allt! Jag hoppas grupptrycket kan ha en inverkan i det här fallet! Stå på er! Jag vill inte ha något med idioten att göra men han ska inte få förstöra våran vänskap!!

Julia och Johanna är på väg hit nu och underhålla mig, så man kanske ska klä på sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar