onsdag 29 juli 2009

Varje dag skall hon arbeta

Jag var så hiiimla trött idag men dagen har gått extreamt fort. Han som jag jobbade med bakade världens godaste kaka till kvällsfikat, åh vad god den var. Men middagen, ingen hitt, fläskpannkaka finns det något äckligare?! Men som tur var hade min kära kollega och bästa kompis Sara sparat lite av lunchen till mig, fiskbullar... mm... I lööööv, I lööööv it! Jag tycker seriöst att fiskbullar är så snuskigt gott. Lunch imorgon, spenat! Ingen succé det heller, tar med egen mat.

Nu är jag inte speciellt trött inte, sitter och tittar på eldsjälar och leter egentligen efter en dokumentär med Carola. Men den verkar jag inte hitta! Och eldsjälargrejen i Globen vilket galej, TIO kronor betalade jag för den galan! Garderoben kostade till och med mera. Och kvällen slutade med att jag, Ida och Elli hamnade i Carolas bil. En rolig dag det dära!

Nu har dag nio gått, åtta dagar kvar till Gotland! Det börjar närma sig! Tjohoooo! Det är väl typ lika långt kvar som vi väntat men dock så känns det inte så länge efter som jag har fullt upp hela tiden inför Gotland. Hade velat åka till Saras lägenhet men har inte hittat någon lucka för det än. Hon ska flytta hemifrån igen! Så glad för dig bruden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar