måndag 27 juli 2009

Saaaaaaknar

I natt har jag drömt om Oscar exakt hela natten men så vaknar man upp och då är det fortfarande en vecka sedan vi sågs sist och elva dagar kvar tills vi ses. Det är för långt men när jag väl kommer dit, om jag kommer dit så får vi umgås i en vecka och sedan är det två dagar från varandra och sedan har vi hela veckan på oss innan skolan.

Och i höst har jag alla mina träningar på samma veckodagar, tränar ett lag precis innan min egen träning. Föra året hade vi träningar på olika dagar, så det är jätte skönt.

Jag sover verkligen enbart bort mina dagar när jag jobbar kväll men är samtidigt uppe mycket längre om kvällarna för jag vet att jag får sova tills jag vaknar. Två timmar till bussen går, dags för lite frukost och sedan en joggingrunda! Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar