lördag 10 oktober 2009

Ögonen svider..

..av alla tårar! Min morfar begravdes som sagt igår och det var jobbigt. Att se alla man tycker så mycket om vara så ledsna, min mormor, mina mostrar, kusiner och alla andra släktingar. Kan inte skriva mer för tårarna bara närmar sig och jag orkar inte gråta mer.

Åkte till Tungelsta igår kväll med Oscar extreamt snygga hjälm. En tjej frågade till och med om jag skulle åka skridskor!! Pinsamt läge! Det var sjukt kallt att åka moppe. Åt tacos och tittade på idol! Ingen åsikt så länge Erika och Tove är kvar om vem som åker ut, Mariette är jävligt bra också! Sen såg vi på film, exakt den bit jag sett på filmen förut, sedan la dvd:n av! Vaknade på världens mysigaste sätt!!

Nu har hockeykillen match och jag bara väntar på att jag ska ta ett bad! Sedan får vi se om Linda tänker svara snart, så kanske det blir bio! Fotboll ikväll! Sverige måste ju vinna, dem har ju varit sämst på sistone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar